Bestuur Stichting Peperhof
Bestuur Stichting Peperhof sinds 2018

Bestuurswissel

Tijdens onze laatste bestuursvergadering op 8 januari hebben wij op gepaste afscheid genomen van onze bestuurders Anna van Hilten en Bea Mulder.

Anna en Bea waren bestuurders van het eerste uur en waren verantwoordelijk voor de indeling van de exposities in de Peperhof en de organisatie daar om heen. Het naderende afscheid viel de dames zwaar maar ook het bestuur verliest natuurlijk twee bestuurders die altijd met veel inzet hun werkzaamheden hebben verricht. Hierbij willen wij Anna en Bea nogmaals hartelijk bedanken voor hun inzet voor de stichting. Ze blijven zich gelukkig wel als suppoost inzetten voor de stichting.

Wat betreft de vervanging van Anna en Bea kunnen wij u mededelen dat wij gelukkig ook weer twee nieuwe bestuurders hebben gevonden. Het zijn Eva Boudewijns en Wim Westdorp. Beide bestuursleden willen wij ook hierbij van harte welkom heten in ons bestuur.

Zij zullen samen met Albertha Kikkert de exposities gaan organiseren. Ze zijn al druk bezig met alle voorbereidingen.