Opening seizoen vijf op 28 april 2018

Vijfde seizoen van start!

Zaterdag 28 april is de eerste kunstexpositie in de Peperhof feestelijk geopend.

De muzikale omlijsting tijdens de opening werd verzorgd door de Oosterender band The GAF. In een paar dagen tijd is de lege ruimte getransformeerd naar een sfeervolle expositiezaal. De exposities trokken in voorgaande jaren al veel bezoekers en ook voor dit jaar is de verwachting dat er weer veel liefhebbers van kunst een kijkje komen nemen.

Ook geniet de Peperhof steeds meer landelijke bekendheid wat onder meer blijkt uit de animo van steeds meer kunstenaars van de ‘overkant’ om te exposeren.

Voorzitter Jan v/d Vis gaf tijdens de opening aan dat ‘Stichting Peperhof’ al geruime tijd werkt aan plannen om van de voormalige Gereformeerde kerk een centraal cultureel bezoekerspunt wil maken voor Oosterend en omgeving. Deze plannen kosten veel tijd maar vooral ook veel geld. De voorzitter doelt daarbij op groot onderhoud, voorzieningen en plannen voor de toekomst.

Het stichtingsbestuur start binnenkort met ( financiële ) acties om deze plannen met hulp van u vorm te kunnen en mogen geven. Dit in het belang van de economische positie van ons karakteristieke dorp. Mocht u nu alvast een bijdrage willen leveren, geef u dan op als donateur van Stichting Peperhof.