De voormalige Gereformeerde kerk te Oosterend wordt beheerd door Stichting Peperhof.

Waardering voor Stichting Peperhof

Inmiddels loopt de vijfde expositie van het seizoen al weer in de Peperhof. Stichting Peperhof is druk in de weer om samen met haar adviseurs toekomstige voorzieningen te treffen die de mogelijkheid kunnen bieden om financieel te overleven.

De opbrengst van de Rabobank Clubkas Campagne was dan ook voor de Peperhof een geslaagde actie te noemen. De actie bracht het mooie bedrag op van €582,-. Alle mensen die op ons gestemd hebben willen wij hiervoor hartelijk bedanken.

Op zondag 29 juli werd er tijdens de kerkdienst in de feesttent van Oosterend Present gecollecteerd voor Stichting Peperhof en ook daar bracht de collecte het mooie bedrag op van €786,81. De organisatiecommissie en alle gulle gevers willen wij hartelijk bedanken, wij zijn blij met beide initiatieven en wij kunnen deze bedragen natuurlijk heel goed gebruiken voor onze toekomstplannen. Wilt u ook uw steentje bijdragen? Wordt dan donateur van Stichting Peperhof.

Ook de historische route door Oosterend wordt inmiddels zeer gewaardeerd, in juli en augustus hebben weer twee groepen van de vaste wal en Texel met veel interesse deelgenomen. Deze route start ook bij de Peperhof en duurt ongeveer een uur. Wilt u liever zelf op pad? Kijk dan vooral bij onze fiets– of wandelroutes.